sraz švýcarských honičů Mělník 14.4.12

15.04.2012 15:00

Včera jsem se zúčastnila srazu, na kterém se sešlo několik bernských h.a také jedna švycka. Lidičky, já byla v ráji!!! Jen jsme přijeli, tak místo očuchávání mých kamarádů, mě hned nahnali do kruhu. Panička se mnou běžela nebo já s ní, ani nevím, protože jsem se zrovna musela drbat, ale hlavně nasávat všemožně krásné pachy. Vlastně o běhu nemůže být řeč, šlo o  šílené táhnutí na vodítku, přemlouvání, povzbuzování, ale všechno bylo marné. Posoudit mě, byl nadlidský výkon, na který byla i paní (mezinárodní!!!)rozhodčí krátká. Snad někdy jindy, ale nevím, nevím.......Pak došlo na mé kamarády. Postupně jsem je všechny vyzkoušela, jak jsou vytrvalí, ale na mě nikdo neměl. Všichni odpadávali, jen já stále plná elánu a chuti do běhu. Moc jsem si to užila. Ve tři odpoledne jsme nabrali směr domov a já už jen spala a spala a spala.........https://ketss.rajce.idnes.cz/sraz_svycarskych_honicu_Melnik_14.4.12