Nový domov

19.12.2011 09:44

Včera mi bylo 7 týdnů, ale co je důležitější, hlásím se už z nového domova. Dorazila jsem později než panička plánovala, ale vše proběhlo tak jak má. A jsem moc spokojená, je co kousat. Panečku! já vůbec nevím do čeho bych se zakousla dříve, noha u židle, pantofle, ponožka i s chodidlem. Fakt je toho tolik, že mi jdou z toho uši kolem celé hlavy. Ven jezdím výtahem, vůbec se nebojím a dokonce jsem s paničkou spojená nějakou šňůrou, jo, vodítko to je, ale vůbec mi nevadí, protože můžu běhat i na volno. Dostávám moc dobré piškůtky a kvůli nim si i sednu! Jsem prý holka šikovná, alespoň panička to stále říká. Hodně spinkám, pak si hrajeme, mazlíme se a hlavně baštím! Prostě paráda. Moc si přeji, aby moji dva bráškové a sestřička co jsou ještě nezadaní, oslnili nějajký hodný lidi u kterých se budou mít také tak krásně!