Hory, sníh a rozzuřená Akita Inu

07.03.2012 12:35

Mám za sebou první dovolenou se svojí rodinou. Bylo to báječné. Hromada sněhu ve které se skvěle dovádělo. Jen mě potkala velmi nepříjemná zkušenost. Na chatě, kde jsme bydleli, měli Akitu Inu, která mě trochu poupravila. Šla jsem velice spořádaně se svojí paničkou po schodech a najednou se před námi objevila zákeřná Akita, bez upozornění se na mě vrhla a nastala mela. Řvala jsem jak smyslů zbavená, povalila mě na zem, zavalila mě svým velkým tělem a asi mě chtěla sežrat. Panička ji odtrhla, ale já ještě v šoku kvílela a hledala nejbližší úkryt. Do večera mě nikdo nemohl vylákat z podpostele. Měla jsem natrhlou a dost oteklou tlamičku. Už mě tam nikdo nedostane. Jinak sníh mám ráda, ale doma je doma. https://ketss.rajce.idnes.cz/Roxie_na_horach